Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en litt svakere på mandag,og så var den helt blendahvit i går og i dag var den sånn...http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/602421/offset/0..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er jo NOE der, så sjansen er til stede, men ville ikke jublet for høyt før jeg hadde tatt en test eller to til. Krysser fingrene for en sterk og fin strek i morgen :)

Har selv hatt svak strek i 4 dager nå. På søndag var den vel ca som din, mens de siste 3 dagene en god del sterkere. Men de blir liksom ikke noe sterkere... Heller bittelitt svakere :( Så er også veldig, veldig spent på morgendagen. Kanskje kan vi juble sammen i morgen tidlig? :-D

Skrevet

hmmm,ja får vente og se:-) krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

Mine tester fra billigtester ble egentlig aldri noe særlig sterkere enn det der... Og nå er jeg 19 uker på vei:-)

Skrevet

føler med deg! Lykke til! Hvor er du i syklus? jeg testa likedan lørdag (8dpo), negativt søndag, og både positivt og negativt i dag (12dpo). Har typisk rett før mensen-humør og fant litt brunt/rosa på papiret i dag...så prøver å kvinne meg opp til at mensen kommer selv om jeg ønsker den dit peppern gror...

Skrevet

tipper jeg skal ha mensen til helgen...hva tester bruker du??

Skrevet

strimler som ligner veldig på dine. husker ikke merke, er pakka enkeltvis i for det meste hvite pakker/poser med bilde av testen utenpå og så står det "early pregnancy test" eller noe slikt. kjøpt på amazon mener jeg. sensitivitet på 25. Måtte mensen styre unna oss begge! Jeg tror jeg må brenne resten av strimlene...blir helt tussete jeg!

Skrevet

ok,jeg har strimler fra billigtester.no.....

Lykke til:-)

Skrevet

Testen min ble sterkere i dag :-))) Hva med din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...