min<3 Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Hvordan jeg skal hjelpe den lille best mulig,spesielt før leggetid. Kjenner at tannen har kommet litt igjennom tannkjøttet. Takker for svar.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Uff, de tennene er ikke noe kjekk! Vet ikke hva rutiner dere har, men jenten min blir i hvert fall søvnig når hun får seg en flaske på soverommet. Hun har heldigvis alltid sovnet når tennene har komt, mens på dagtid og natten er det verre. Jeg pleier å legge hun over til meg når hun begynner om natten (våkner hver time), da sover hun hele natten uten hyl:) Ellers får hun iskald bitering og andre gummiting å bite på om dagen, jeg tar på henne dentinox når det er som verst - feks når hun ikke får sove på dagtid.. men det skjer heldigvis sjeldent!
Babyønske �� Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Jeg gir paracet om hun ikke vil roe seg ved leggetid eller er urolig om natta. Det var forresten helsesøster som sa at det var helt greit å gjøre. Det er jo omdiskutert hvorvidt man skal gi paracet, men når man er utslitt fra før(som jeg er), så tar jeg den sjansen. Dentinox er jo også omdiskutert nå, så det har jeg latt være å bruke. Vi har nylig hatt 2 heftige uker med tannfrembrudd. Hun har vært skikkelig plaget. Men nå er 2 stk kommet gjennom og det begynner å roe seg. Til neste runde har jeg bestilt et homeopatisk middel som visstnok skal være effektivt. Så det skal absolutt testes når neste tann melder sin ankomst. Om ikke før, siden det også skal være til hjelp ved forkjølelse og generelle søvn problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå