Baby2013? Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Siste mens var 21 nov og jeg hadde forventet neste mens ca 20 des. I følge kalkulator hadde jeg eggl rundt 5 des og i dag var det blod på papiret....Sluttet på spiral i august men aldri vært borti sånn sykluskrøll...Fikk vondt/murring i bekken denne uka også...Tenkte det kanskje det var et tidlig tegn på gravid eller at eggl heller var da... Hva skjer a?
Grynet:) Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Godt mulig det er festeblødning, det skjer jo normalt mellom 6 - 12 dager etter befruktning (tror det var noe sånt) Da jeg hadde det trodde jeg først jeg fikk mensen. Det romlet/murret, kom en dråpe eller to med blod, og så stoppet det. La oss satse på at det var det det var!
Baby2013? Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2011 Ja kanskje det. Hadde ikke noe sånt med de tre jeg har fra før....Kjenner jeg blir litt stressa av blod og føler jeg bare kan starte på nytt da... Jeg får se om det blir noe mer av det Ingen svangerskap er vel like
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 jeg fikk det 6 dager etter el hadde vært jeg er gravid nå hehe. x fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå