*cocco* Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Når kom de? Vet at disse er arvelige, min mor og søster er ødelagte begge to, dette er skrekken for meg. Jeg har en del hvite på innsiden av lårene og på hoftene som kom i puberteten. Nå smører jeg meg med spenefett 2 ganger dagen. Har ikke fått noen ennå men de kommer vell snart. Er i uke 32 nå. Noen som har mor søsken som har fått mye men som har sluppet unna disse?
*cocco* Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2011 Iphone* strekkmerker skal det stå:-)
ahelene Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Mamma og søsteren min har strekkmerker etter graviditetene. Jeg fikk ikke noen med førstemann, ikke fått noen nå heller, er straks i uke 38. Jeg er ikke flink til å smøre, prøver å huske på det i allefall etter jeg har dusjet, men utover det er jeg ikke så flink. Har nok genetisk en hud som ikke gir så lett strekkmeerker. Kommer vel fra pappa sin side, siden tanta mi der har hatt to tvillingpar og ingen strekkmerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå