Gå til innhold

Hjelp... når det er snakk om magestørrelser her... er dette normalt...??? Tror jeg slår alle rekorder, og begynner å lure litt her... Kan noen se?

Anbefalte innlegg

Aha sånn å forstå, så da kan magen komme litt høyere siden livmor presser alt oppover ja? Men da kan det stemme. For jeg føler meg ikke særlig oppblåst eller forstoppet heller. Jeg vet, det er ikke behagelig å trykke på livmor. Men jeg synes det er lettere på morgningen når en ligger på ryggen (ikke alltid jeg finner den). Men jeg synes det er lettere dersom du legger en hånd på venstre side og en på høyre side av livmoren og så følger opp langs kanten til den buer seg på toppen (om du forstår?) Et annet tips er å prøve rett etter en orgasme for da er den liksom litt spent;-)

Fortsetter under...

Nei, jeg føler meg heller ikke oppblåst eller noe, litt hard i magen bare, men det er jo fordi alt begynner å bli trykket sammen :-p Takk for tipsene, jeg burde kanskje tøre det etterhvert. Ikke så mange orgasmer her heller for tiden, er skikkelig pyse og paranoid etter alle SA-ene, så jeg vil helst la livmoren være helt i fred :-p helt teit, det vet jeg, for det kan jo ikke gjøre noe skade, men det er vel bare en teit tvangstanke, har ikke hatt sex siden EL, men må vel skjerpe meg snart og slappe litt mer av ;-)

Hadde en del sperrer jeg måtte komme over jeg også, men det sies at det skal være bra for å trene opp livmoren til fødsel. Det er jo en muskel som nesten er umulig å trene opp ellers:-p Men forstår godt at du er litt nervøs, spesielt du som har opplevd så mange spontanaborter. Det kan hende jordmor tar opp dette når du skal på kontroll? Og kanskje hun kan berolige deg litt:-)

Det var en imponerende mage, fin mage :)

Det er store forskjeller ute å går.

Jeg er 16 uker og knapt antydning til noe som helst.

Men jeg vet jo det kommer, for jeg nlir nok ikke liten.

Hehe,takk... :-) Var ganske stor forrige gang på slutten jeg og, men den kom mye senere da ;-)

Skal på neste kontroll 2. januar TurboJenny, så får håpe på enda mer beroligelse da, så det kanskje kan bli litt action her igjen da, hehe.... :-D Har nok godt av det på alle måter egentlig :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...