Gå til innhold

har deres barn "fotoalbum" i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei gutt på 1,5 år som nettopp er begynt i barnehagen og fikk beskjed om å ta med noen bilder(om vi syntes det var greit da) slik at de kunne laminere dem og guttungen se på når han følte savn...:)

Har dere det slik?Tok dere profilbilder?hjelp:P

Skrevet

Ja, det har vi. Sendte da med forskjellige bilder av familien som de kan lime i en plakat og henger det på veggen.

PS. Send med bilder du ikke er redd for. Etter min erfaring så pleier barnehager å klippe litt på de...

Skrevet

mage bilder skal man egentlig ta med?:P

Skrevet

Tja, det beror på hva du vil viser frem. Selv tok jeg med 6-7 bilder av familine. Dvs. mor, far og søsken.

Som jeg skrev over her så pleier min barnehage og klipper litt på bildene, så ikke gir de de fineste.

Skrevet

Jeg var vikar i en bhg, og der hadde småbarna med seg bilde av mamma, pappa, evt. søsken eller besteforeldre og kanskje kjæledyr som vi laminerte og hengte opp på en plakat som hang på veggen i en av krokene. En plakat for hvert barn. Var ikke profilbilder, men også morsomme bilder tatt av barnet og andre i morsomme settinger. Bildet av aktuelle barn sto i midten og familien irundt.

Skrevet

I ungens bhg har hver unge en togvogn som vi foreldrene har limt på bilder og pyntet selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...