Gå til innhold

hvor mange dager igjen damer?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

13 dager her og absolutt INGEN tegn til at noe skal skje. formen er fin men lillegutt har vært ekstremt rolig de siste dagene og er det fortsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

46, så har goood tid:)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

61 dager, og det er helt greit at han blir inne i magen til den tid;)

Skrevet

4 dager til termin...og jeg er leiiii.. så er veldig klar for å møte lille-gullet nå :)

Skrevet

9 dager til menstermin og 15 dager til ordinær ultermin, er sååå lei nå.. Lite søvn, masse kynnere,vondt i ryggen,nedpress og menssmerter, hehe, beklager klaging :-)

Skrevet

18 dager igjen her

Skrevet

1 dag til termin...så her blir det nok overtid.

Skrevet

75 dager. Har på følelsen av at det blir mindre..men han kan/SKAL hvertfall få holde seg i magen til februar(termin 27.febr) :)

Skrevet

11 dager til termin! Kun litt nedpress, sporadisk mensmurring og oftere trøtt/sliten. Ikke blitt ordentlig lei, men risikerer vel å få en lang venteromjul, og nok av tid til å bli lei på :)

Skrevet

26 dager igjen :) Ingen planer om å hilse på lille før etter nyttår, da er hun velkommen når som helst :)

Skrevet

Termin i dag :)

Var hos legen i dag. Ble sjekket og strippet. Hadde 4 cm åpning og veldig modent og klart, men av erfaring med dette så forventer jeg ingen fødsel i dag, selv om det hadde vært topp!!

Lykke til alle!

Skrevet

53 dager igjen her ;) under 2 uker til jeg er høygravid :P

Skrevet

81 dager igjen. Virker som en liten evighet.. Men tiden går vell fort, iallefall nå i julen :)

Skrevet

Jeg har 29 dager igjen og vært til første runde med modningsakupunktur i dag, spennende!

Skrevet

26 dager igjen her, og jordmorbesøk i dag :)

Jenta i magen har snudd seg og ligger finfint til for fødsel! Vi gleder oss!

Skrevet

54 dager ijen om han holde seg inne så lenge :P

Skrevet

73 dager igjenn her :)

Skrevet

27 dager igjen og dritt lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...