Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette være? Fikk litt lyserosa på papiret i går på dagen og har etter det hatt lysebrun utflod...blir jo litt bekymra :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det trenger vistnok ikke være så alvorlig har jeg lest, men jeg hadde ringt legen hvis jeg var deg. Beklager at jeg ikke er til mere hjelp.

Lykke til

Skrevet

Jeg hadde ett par dager med brun utflod sist jeg gikk gravid, men ikke noe galt med det. Har hatt et par dager nå også (ca. uke 6-7 begge gangene tror jeg), men føler ikke det er noe galt.

Hørt om flere som har det. Så som regel er det ikke noe galt. Men om du er veldig bekymret så ville jeg nok tatt kontakt med lege. Jeg har ikke gjort det noen av gangene. Hadde stilt seg annerledes om det hadde vært mye friskt blod.

Skrevet

Hei, jeg var nettopp hos legen min pga dette. Hun tok hcg blodprøve og skal tilbake for å ta en ny i morgen for å sjekke at ikke den har sunket. Det er veldig ekkelt, men hun sa at dette var veldig vanlig. Man skal ikke være så veldig bekymret før man mister gravidsymtomene og har vonde murringer i magen.

Håper alt er bra med spiren, hvis du tenker mye på det, ta deg en tur til legen og sjekk det ut.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! det er fordi jeg mistet rundt denne tiden første gang jeg var gravid, så da blir man litt bekymret om det går slik denne gangen også. Den gangen så begynte jeg å blø som en menstruasjon, og så lenge det ikke blir mere friskt blod, så tror jeg det går bra. Mener jo å ha lest opp til flere ganger at flere opplever dette uten at det er noe, men så går man rundt på jobb og grubler og lurer ;) kjenner at det er noe av det jeg IKKE gleder meg så veldig til i denne graviditeten, bekymringer, man blir jo så veldig hønemor når man går å passer på den lille i magen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...