Gå til innhold

Betaler ikke Lånekassen ut studielån i desember? Noen andre som venter på penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å ha fått pengene innen 14.

Beløpet jeg har fått for høsten stemmer heller ikke dersom det ikke kommer penger i desember....men begynner å bli litt nervøs for jeg trenger pengene. Går jo på skolen til langt uti desember også...

Noen som vet?

Skrevet

Jeg har alltid fått i desember også, lurte litt på det sammen selv, siden de pleier å være inne til denne tiden, kanskje de er litt forsinket, vi får håpe de kommer...

Skrevet

Jeg har alltid fått penger i desember, men hender at de er på konto 15.

Skrevet

forresten jeg har fått mine nå, sjekket nettopp saldo.. da er de nok snart hos deg også, hvis ikke de er der allerede :) God jul :)

Skrevet

Joda, de gjør det. kommer inn i kveld eller i morgen :-) De kommer iallefall alltid den 15, om det ikke er noe kluss med ting, da kommer de i verste fall et par dager senere, det skjedde med meg i fjor. Men de kommer :-)

Skrevet

Unnskyld meg, men når skal "dere" lære dette her? Det er utbetalingsdato den 15(!!!!!) hver mnd, unntatt januar og august. Om de kommer den 14, så hipp hurra, men 15 er altså dagen! Les posten dere får fra lånekassen i begynnelsen av studieåret, der står det alltid den 15 hver mnd+ beløp.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...