Gå til innhold

Farging/striping av hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Testa positivt i dag og tusler snart inn hit, må bare teste et par ganger til så jeg er helt sikker :)

Så til spørsmålet: Kan man farge/stripe håret når man er gravid? Gjør dere det? Hvis ikke; hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ikke??

klart vi kan farge stipe håret vårt.:-)

Skrevet

For det første - GRATULERER!!

For det andre:

Før i tia var det visstnok skadelig, men kjemikaliene som brukes i dag er såpass milde at det ikke skal gjøre noen skade. Jeg har lest at man for sikkerhets skyld bør bruke hette ved striping.

Jeg stripa håret forrige helg - det var vidunderlig!!!!!!

:-)

Skrevet

Tusen takk for svar, begge to!

Og takk til en forklaring og gratulasjon fra deg, Kosemosepose. Ser fram til trygg striping av håret mitt snart da :)

Skrevet

En venninne av meg jobbet som frisør, og hun anbefaler ikke å stripe håret. Blekemidlene er nesten verre enn fagrestoffene sier hun, og nesten alle hennes frsiørvenninner har slitt med mange aborter.

Jeg har også hørt en historie her på BIM, om to som stripet håret jevnlig gjennom graviditeten, og begge fikk barn med skader på øynene.

Skrevet

Det kan du trygt gjøre :-)

Hilsen frisør

Skrevet

Enhver må gjøre som de vil. Jeg lar etterveksten være...

Skrevet

Hei. :) Jeg farger ikke hår når jeg er gravid. Jeg føler ikke for å oppsøke ting som kan gjøre til at man aborterer.....

Skrevet

Leste senest i går om at frisører i Danmark avviser gravide kvinner som vil farge håret. Blir veldig usikker da, og synes det er utrolig kjipt etterosm jeg har en stygg ettervekst som jeg gjerne skulle hatt vekk til jul :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...