Gjest Mentha Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Junior har hatt en tøff natt i natt. Våknet ca hver 45 min-time og skrek og gråt i opptil 30 min hver gang. Målte feber på 38,5, men fant ingen andre symptomer, annet enn at han hadde luft i magen. Nå har han 38 blank og virker i fin form. Drikker både vann og melk, og snart er det frokost. Men så er jeg helt ny på det her, så jeg må nesten spørre: Hender det de bare får feber uten noe mer? Eller er det noe som kommer til å bryte ut snart?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Vankelig å si .. det kan komme til å bryte ut noe, og det kan hende det bare blir med feber. Fjerde barnesykdom feks, starter med plutselig høy feber uten at man kan skjønne hvorfor de har feber (dog høyere feber enn gutten din, så tviler på at det er det). Barn får lett feber, den kommer fort og går fort. Trenger ikke bryte ut i noe. De kan ha små virus infeksjoner som kun vil gi litt feber. Så du må nesten bare vente å se De skal ikke ha feber mer enn 5 dager da, da ville jeg fått sjekket det ut hvis det går så lang tid med feber.
Gjest Mentha Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Takk for svar Han har hatt fjerde barnesykdommen, vannkopper og. Han er så fin form at jeg er ikke noe bekymret Men tenkte bare om jeg bør være forberedt på at det kommer noe mer. Er ikke så erfaren på det her, hehe Renner litt av nesa nå, men snakket akkurat med bhg han skal starte i, det er visst noe som går nå før jul med feber og rennende nese. Så da satser vi på at det er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå