Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Nå mangler motivasjonen her... Og godtehylla roper hver kveld. Hva gør du når det står på som værst?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Nøkkelen er å være travelt opptatt med andre ting. Om man kjeder seg eller har lite å gjøre, så roper godterihylla konstant... Hvertfall hos meg..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Pusser tennene eller går meg en tur..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Ikke ha noen godtehylle.... Her har det funket veldig bra. Har kun godis på lørdag. Ha nok med frukt i huset hvis søtsuget tar overhånd, la mannen handle hvis du er impulskjøper. Sånne små grep hjelper myyye:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 JEg spiser dagens siste måltid sammen med ungene,- rydder og vasker over kjøkkenbenken, og ordner det slik at jeg ikke må på kjøkkenet mer den dagen. SÅ jeg spiser kvelds 1800-1830, og ikke mer etter det. Og det har spart meg MAAAAANGE kcal i løpet av årene jeg har fulgt det:o)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Når spiser dere middag da? Hvis dere spiser kvelds 18-18.30? Og hva spiser du til kvelds? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå