Gå til innhold

Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig lykkes vi å bli gravid, etter 4 icsi og 1 frys. Men bekymringene forsvant ikke av den grunn:)

Nå er jeg redd for at det er utenfor livmor, fikk pluttselig en ekkel følelse.

Når jeg reiser meg fort opp så får jeg en sånn krampesmerte i den ene eggstokken (høyre). Kan dette være ligamensmerter?

Kjenner og litt smerter i skambenet, er det bekkenet som utvider seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer som gravid :)

Jeg er ingen ekspert, men jeg har det på samme måte.

Og jeg forklarer det med at det er livmoren som strekker seg.

Husk, kroppen skal igjennom store forandringer nå.

Masse lykke til :)

Skrevet

ja, jeg prøver å huske på det når bekymringene tar over:)

Skrevet

Hei!

Livmora strekke sæ, e garantert det ;) MEN har du hatt småblødning? Eller hvis smertan blir riktig ille over eggstokk eller nederst i magen, så ville æ fått tidlig ul og sjekka om fosteret e der det skal være ;)

Da æ hadde E.xu testa æ positivt i uke 6, og hadde småblødninga. Smertan over eggstokk og nederst i magen var helt grusom.

Lykke til :)

Men de smertan som e når livmora vokser e faktisk rimelig ond til tider, har hatt særlig mye av det den hær gangen :P Men nu e det begynnt å roe litt ned :)

Skrevet

Hei!

Nei, har ingen blødninger. Og smertene gir seg igjen ganske fort. Når jeg trykker på magen kjennes det ut som jeg må tisse og er pittelitt øm. (veeeldig lite)

Skrevet

Jeg hadde det også slik. Om jeg reiste meg fort opp, strakk meg eller for all del nøs!! Det var skikkelig vondt! Legen sa det bare var ligamentene som strakk seg. Jeg hadde også en liten blødning, men det gikk bra det også. Vi som må ha hjelp for å bli gravid blir nok litt ekstra engstelig for vi vet hvor mye det skal til for å bli gravid igjen. Det er jo både belastning for kropp og lommebok :) Vår lille Icsi jente er nå snart 11 mnd :) Masse lykke til fremover :)

Jeg hører ikke til her på 1.tri. Bare tittet innom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...