Beibiklein Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Pløyde gjennom nettavisene i dag, og kom over denne saken i trønder-avisa: http://www.t-a.no/siste/article189568.ece Kjenner jeg blir provosert, men vi får håpe at de ikke kommer igjennom med dette forslaget
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Satt frokosten i halsen jeg nå! Ligger også ute på dagbladet.no Her er vi igang med å få likestilt egg med sæd, også kommer KRF med det geniale forslaget om å sette foten ned når det gjelder å hjelpe heterofile og lesbiske med donorsæd. You gotta love them!
3 små skatter Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Ja ja....hadde ikke forventet noe annet av KRF
lykkeligalene Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Eg må jo le av KrF )) Slik eg oppfattar Jesus tilblivelse, så snakker me definitivt donor! Hohoho! Kanskje dei er redd det skal gå inflasjon i jomfrufødslar? LA
Audix78 Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Helt enig! Jeg pleier å si at Jesus er donorbarn ;-) hehe Krf suger
veivalg Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Herlighet at det er mulig å komme med et så idiotisk forslag! Lett å bli provosert av slike steinalder-forslag Stemmer heller på det partiet som ønsker å likestille mulighetene i Norge likt til i Danmark slik at alle som trenger hjelp til assistert befruktning kan få gjort dette på en trygg måte. Godt vi har Danmark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå