Gå til innhold

Tvilling rabatt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er visst nok slik at mange av disse barnetøys butikkene og barneustyrsbutikkene har tvillingrabatter, at de med tvillinger får 10-20% på alt de kjøper.

Det er jo like dyrt for alle oss med mer enn et barn. Må ha to vinterdresser og to par vintersko vi også. Bilseter må vi har til hver av dem, tripptrapp stoler, senger, alt. Det eneste vi slapp unna med en av var vel vugge, og det er vel strengt tatt ikke noe som er obligatorisk.

Butikken sikrer seg salg, tvillingforeldrene sparer penger, og vi andre må betale dyrere for vårt da buikken nok kalkulerer hvordan den skal få max ut av oss begge, både tvillingforeldrene og resten.

Nesten usmakelig forskjellsbehandling av alle oss andre kunder. Fakisk så usmakelig at jeg ikke er sikker om jeg vil handle der mere.

Fortsetter under...

Skrevet

...men det er jo dere som har valgt å få flere barn! Folk VELGER ikke å få tvillinger?!

Søsken arver seng, vogn, klær, yttertøy+++. Tvillingforeldre må kjøpe 2 av alt fra begynnelsen av. Synes du virker litt trangsynt.

Skrevet

Ja her er det forskjell, tvillinger trenger alt nytt samtidig. Søsken kan arve av hverandre.

Jeg har to tette gutter, minste får såklart litt nytt han og, men han bruker da storebror sin dress fra i fjor. Ergo så måtte jeg bare kjøpe en dress i år:-) Det gjelder det meste av yttertøy. Sko kjøper jeg som regel nytt.

Tvillingforeldre må alltid ha dobbelt opp av alt samtidig, og det koster.

Jeg driver selv butikk og gir tvillingforeldre 10-20% rabatt.

Skrevet

Du trenger ikke kjøpe ny seng, bilstol, tripptrappstoler til hvert barn, barna kan fint arve av hverandre, men med tvillinger går ikke det.

Skrevet

Riktig som de over sier.

Jeg fikk først en gutt så tvillinger gutt/jente.

Lillebror arver etter storebror, men mye må kjøpes dobbelt opp.

Eller som du sier hi, to dresser for deg er 6 for meg da de er født på forskjellige årstider.

For å få tvillingrabatt må en melde seg inn i foreningen som også koster penger.

Jeg har valgt å melde meg ut, tjener ikke stort på denne rabatten da dette ikke gjelder klær/utstyr på tilbud.

Var medlem første året og sparte 600,- kr på vogna som kostet 12.000,-.

Håper u får tvillinger neste gang hi så kan u se hva det egentlig innebærer.

Skrevet

Ser du virkelig ikke forskjellen ?

Tvilinger er like store som regel, og trenger f eks vinterdresser i samme størrelse. Ergo, barna kan ikke arve av hverandre.

Om man velger å få barn så tett at utstyr etc må kjøpes dobbelt, ja da må du også betale det det koster.

Det er også noe som heter tvillingforeldreforeningen, som bla a arbeider med å lage rabattavtaler i ulike butikker.

Du kan nok melde deg inn der, og betale medlemsavgift og få de samme fordenene vi jeg tro.

Annonse

Skrevet

Kan ikke bli medlem der uten å ha tvillinger/trillinger.

Hilsen Tvillingmamma.

Skrevet

Ok, så man må sende inn fødselsattest ?

Har en tvillingmammaveninne som ikke gidder melde seg inn, på grunn av kontigenten. Så SÅ fantastiske kan jo ikke de tilbudene være da...

Skrevet

Må sende inn navn og fødselsdato på barna, vil en jukse går det ann.

De beste tilbudene er hos Princess med 25% rabatt.

Når de blir så store at de feks skal ha voksen str i dyner faller rabatten bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...