Gå til innhold

Ble tipset om at dere her inne har god peiling på HcG nivåer ? :) Noen som kan hjelpe meg å tolke?

Anbefalte innlegg

Gjest Flora med nr 3 <3

18 DPO: hcg på 2600....

var på tidlig UL 18 DPO og var ikke lenger enn i 4 + 5

(ca vanskelig å se nøyaktig så tidelig, men siste mens var 7. nov så stemmer bra)

Ut i fra tabeller jeg har funnet på nettet så er dette ganske høyt! Hvorfor? Bra eller dårlig tegn?

Får svar på hvg nivå 21 DPO i morgen håper jeg. For er vel til syvende og sist stigningen som teller?

Fortsetter under...

Hei! Om du mener at det var ca. 18 dager siden befrukting du fikk målt HcG nivået ditt kan det være mange forklaringer, slik jeg har forstått det.

Den ene er at du har et generellt høyt HcG nivå under dette svangerskapet. Dette varierer jo på en og samme person under flere svangerskap. Den andre er at du er kommet tre- fire dager lenger enn hva dere tror, for da er du jo innenfor normalen. Den tredje er at du venter tvillinger. :D Sa ikke legen noe da? Lykke til!

Gjest Flora med nr 3 <3

Så man kan "bare ha høy hcg" uten videre, uten noen spesiell grunn? *håper på det* hehe.

Hcg prøvene på 21 DPO var foresten 7400. Var 69 timer mellom prøvene.

Ut i fra div kalkulatorer på nett så er stigningen også langt over snittet.

Legen sa ingen ting. Har ikke vært inne hos legen. Inne hos gyn og tok celleprøve osv før jeg dro til legesenteret for å måle Hcg.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...