Pumba78 Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Tips? Er villig til å punge ut for noen nye Leker i håp om å få jenta til å sitte i ro i hvert fall innimellom på en 4 timers flytur til uka...
-LilleMy Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Pekebøker? Min jente på 13 mnd har sånne bøker med dyr osv som hun elsker å sitte og lese i
Pumba78 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2011 Hun liker bøker, men det tar henne 5 minutter å lese atten bøker... Tar med noen med luker og sånn da.
kinaputten Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 jeg har spilt inn noen små snutter med barnetv favorittene hans på telefonen min, så da kan ha sitte og se litt på de, hjelper her ihvertfall favorittene er drømmehagen, lille charlie bjørn, ra ra den bråkete løven og tine ku reklamene
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Hva med en sånn liten bærbar pc, enten hvis dere har en fra før, eller om dere kjøper en sånn barne-pc så kan h*n se på det h*n liker å se på? (tror de kostet rundt 700 kr på toys r us) Vi skal dra på ferie med fly til sommeren, og kommer garantert til å kjøpe en sånn liten barne-data som man kan spille dvder på, og som også kan festes i bilen, ettersom det blir noen lange bilturer også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå