Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 God magefølelse? Når skal dere teste? Hjemmetest og blodprøve? Jeg satte inn 2 fryseegg den 5.des og tenker jeg tar en hjemmetest på lørdag. Blodprøve på Riksen mandag 19.des, Har egentlig ikke hatt tid til å kjenne etter så mye "symptomer", men vet jo at når man bruker medisiner så kan man jo ikke tolke symptomer likevel. Det kan jo like så vel være bivirkninger av medisiner. Er ganske uggen og til tider litt kvalm av medisinene, ellers har jeg vært heldig og ikke hatt mye bivirkninger.
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Hei hei! Satte inn ett egg 7. des. Det går bare bra, utrolig deilig å være kvitt alle der hormonene:) Men jeg sier deg en ting: i morgen tester jeg! Jeg klarer ikke å vente lenger. Har skikkelig ømme bryster på kveldene, hatt det siden i helgen. Det hadde jeg sist jeg var gravid også. Skal ta blodprøve 19. des. Men har funnet ut at det i hvert all er trygt å teste fra imorgen i fht å ikke få falskt positivt på grunn av Ovitrelle-sprøyta. Så sånn er der, jeg klikker snart, av spenning! Dere andre da???
MammaBrum Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Jeg satt inn to egg 7. Skal ta blodprøve 21. Sist testa jeg ikke hjemme før dagen etter at jeg skulle tatt blodprøva, var bortreist så jeg fikk ikke gått til noe lege før 3-4 dager seinere. Tror ikke jeg klarer å vente så lenge denne gangen... Har vanvittige bekkensmerter (har kommet og gått siden fødsel for et drøyt år siden), og har hatt det siden ca halvveis i stimuleringa, enda værre etter at jeg begynte med progesteron som også gjør meg kvalm og sliten. Føler at "dersom testen er negativ vil jeg ha smertestillende!!!", men det KAN jo bare være at jeg tester for tidlig, så noe særlig hjelp er det jo ikke... Blir nok en test i løpet av helga Og så håper jeg på årets julegave til oss alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå