Aeris☆ Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Ser det er flere av de som går på pergo må inn for å ta blodprøve eller ultralyd for å sjekke om el og antall egg, men gynokologen min nevnte ikke noe om dette. Hun bare sa lykke til, ring når du er gravid! Flere som går på pergo og ikke tar blodprøver? Og et spm angående metformin, leste i paknningsvedlegget at man ikke kan drikke alkohol når man går på det, stemmer det? Noen som har prøvd?
Mamma til 3? Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Jeg fikk samme beskjed som deg. Har hatt min første Pergokur, dobbel, uten noen form for sjekk eller ul eller noe. Satser på at et egg eller to har fått seg en plass i livmora mi nå Testet med eggløsningstester for å se at jeg faktisk fikk eggløsning. Lykke til!
Lillababy Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Så spanande!!!!! Eg og lurer på desse tinga ettersom målet mitt er å få pergo hos gyn neste veke! Må vera oppløftane å høra "ring når du er gravid" Ho har jammen trua på deg!
Aeris☆ Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2011 Ja, det var skikkelig rart når hun sa det, hehe Håper bare at det klaffer, har jo lest om mange som ikke har fått det til med pergo. Står også ovenfor et ultimatum om jeg skal begynne på metformin og pergo nå, eller vente til etter jul. Grunnen til at jeg vurderer å vente er at jeg ikke kan drikke når jeg går på metformin, og at det er stor risiko for oppkast og diare. I og med at jeg har muligheten å velge, så tror jeg at jeg venter til etter jul. Ønsker ikke spm om hvorfor jeg ikke drikker i jula, i og med at jeg ikke er gravid, men går på metformin. Vil ikke at folk skal vite at vi prøver.
Utålmodig80 Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Hei. Jeg gikk på pergo forrige periode og var på UL rundt EL, da oppdaget legen at slimhinnene hadde blirr tynnere som en følge av medisinene og dermed minsket risken for at vi skulle få det til. Det er visst en bivrkning av pergo har jeg forstått i ettertid. Jeg synes det var veldig betryggende å bli holdt "under oppsyn", da vet du også hvordan det går med egg/eggene :-) M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå