Gå til innhold

Er all veldig aktive prøvere her?

Anbefalte innlegg

Merker sannelig at prøvinga går ikke like ivrig for seg som første gangen hehe.. 2.pp bare, kjempelyst på barn, men alikevel kjører vi ikke SÅ ivrig på..:P Her snakker vi forsåvidt ikke om når eggløsninga er og alt dette her (selv om JEG vet når:) for mannen har ikke lyst på alt presset om at NÅÅÅÅÅ MÅÅÅÅ vi gjøre det hehe... Vi snakker vel egentlig veldig lite om det, men det blir vel kansje slik etter den første graviditeten har skjedd? Lite nattesøvn er vel muligens også et innspill siden jeg ofte sovner foran tv'n etter å ha vært oppe med guttungen noen ganger;)

Har dere mye spenning mens dere prøver liksom?? Som et nyforelska par igjen?:)

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei :-)

Tror alle mannfolk får en liten prestasjonsangst når vi damer hyler om eggløsning, graviditetstester, mage, symptomer og lignende.. Verken meg eller gubben har barn fra før, og jeg føler ikke vi er dem som prøver hele tiden.. Så det er vell våres egen feil når vi ikke har fått en positiv test etter 1 år med prøving...

Og nei, det er lite romatikk i bilde.. Men kanskje vi skal prøve på det? Slik at gubben kan tenke på noe annet enn angsten for ikke å komme :-) vet ikke om jeg skal si stakkers mann, eller heldiggrisen? MAnnfolk ønsker jo mest mulig sex, men det blir faktisk for mye i perioder...

Lykke til :-)

Vi er aktive og det er min mann som står i spissen for det. Han teller dager og vet nøyaktig hvor i syklusen jeg er og når han må stå på litt ekstra :) Vi prøver på nr. 3 og er like ivrig nå som med førstemann. Forskjellen ligger i at vi er fornøyd med de to vi har og at det dermed ikke er noen krise dersom tredjemann skulle vise seg å aldri bli en realitet.

Vi er i første pp nå og her er det vel jeg som holder kontrollen(bortsett fra at jeg heller ikke har kontroll).

Aner ikke hvor lang syklus jeg har enda eller når EL eller IKM kommer. Så her prøver vi bare å ha det så ofte som mulig, som ca hver annenhver dag. Blir litt stress rundt det syns vi.

Så nå har vi tatt det litt med ro og tar ting litt som det kommer.

Har tatt noen EL tester, men ingen som har slått ut enda.

Tror EL har vært nå så får prøve med temping i pp 2.

Tror det passer oss best å leve livet som vi vil, trene og kose oss. Ta en fest en gang i blant og ikke tenke for mye på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...