Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rosarose8!

Gratulerer med graviditeten!

Jeg kjenner absolutt ikke noe spesielt..

Men jeg har jobbet 2 mnd som vikar og nå 2 januar begynner jeg også i ny jobb! For ALL DEL jeg HåPER jeg er gravid, men jeg GRUER meg til å fortelle sjefen det. Skikkelig dilemm dette her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takktakk, må ta noen flere tester de nærmeste dagene, men har fått svakt positiv både på morgen og ettermiddag med to ulike tester, satser på at det er en liten inni der.

Har jobbet i fire mnd og har bare åtte mnd igjen av vikariatet, så de kan vel egentlig ikke si noe, men sjefen har oppfordret meg til å søke fast stilling på nyåret, det dumme er at jeg er nødt til å fortelle henne det med en gang pga enkelte risikofaktorer ved arbeidet...satser på at hun ser bort i fra det og gir meg fast stilling uansett, men man vet jo aldri...

Skrevet

Jeg har jobbet i samme stilling 3 mnd, var en slags prøvetid. Sp var de veldig fornøyd og ville gi meg 100% fast fra 2jan. men jeg orker ikke å tenke på dem nå, jeg vil bare ha en liten spire jeg..

Skrevet

Jeg kjente sterke murringer i korsryggen natt til 7 dpo. Har hatt på følelsen av at noe var på gang. De siste par dagene har jeg vært småkvalm innimellom. Ellers ikke noe spesielt.

Skrevet

Mandag, 19.12:

Lilla80, ma juli, første utredningstime 22.des. Håper!!!

Lykke73

ikkegiopp

Tirsdag, 20.12:

mucha(første runde med pergo)

ani89 *G*

Onsdag, 21.12:

Temperance

Torsdag, 22.12:

Blidogfornøyd:)

HeidiL

Fredag, 23.12:

Severine

SallySue

Ver@

Lørdag, 24.12:

All by myself

GoombaXXpp+kj-prøverigjen

Søndag, 25.12:

Manon (2 pp)

LK+baby?

Inn i ny pp:

Fersking

Gravid:

Rosarose8

Temperance

Lilla80

Manon

Skrevet

Gratulerer all by myself og til lilla80, (deg har jeg ikke fått gratulert tror jeg).

Så koselig at vi er noen stykker som får så fin julegave.

Selv går jeg hele tiden og kjenner etter symptomer for å forsikre meg om at spiren slipper taket.

Min mann klarer ikke helt å akseptere at jeg virkelig er gravid, med en svak strimmel test. Så i morgen tidlig tar jeg en CB digital, så skal han få den i gave på morgenen sammen med babysokker hvor det står I <3 dad.

:)

Skrevet

Sterkere test i dag, i morgen blir det digital som en liten ekstra julegave...:)

Skrevet

Gratulerer så masse all by myself!! :) Nei så kjekt! <3

MAnon: Så koseleg då med julepres til mannen min. Eg spurte omdet har gått opp for min, og han seier ja. MEn han fekk jo adventsgave md 5 positive tester festa i bamse :) Har også tatt ein etterpå, og fått det påvist i blod og hos gyn :) Men det er vanskeleg å fattra det ja, veldig! :) ME er så heldige, no får me kryssa alt me har for dei andre! klem

Skrevet

gratulerer så mye jenter:-) så heldig dere er og for en fantastisk julegave:-) her har tanta kommet, så krysser fingrene for januar:-) God jul alle sammen:-):-)

Skrevet

Gratulerer alle sammen med spirei magen:)

Er kjempe glad på deres vegne.

Her er det ingen tegn til tr enda, nå er jeg 1 dag på overtid. Tok en test etter jobben og den var kjempe negativ. Men jeg skulle kanksje ha ventet noen dager til eller i hvertfall tatt testen ¨på morgenurinen.

Men jeg kjenner meg liksom "tung" og "sløv", det pleier jeg alltid litt før tr kommer. Men håpet er enda ikke ute-håper jeg!

Klemmer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...