lillefrkelise Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Er det farlig å ta sol når man er gravid? Jeg er 8 + 4 i dag, og skal til syden i slutter av februar.. Kunne virkelig tenkt meg å ta litt sol før jeg drar. Sliter med at jeg blir så fort solbrent om jeg ikke har tatt litt sol på forhånd.. Er det trygt å ta sol, og evt hvor mye ?
Fjelljenten Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Lurte det samme, og leste et eller annet sted at det ikke er anbefalt, så jeg holdt meg unna... men har ikke noe dokumentasjon på det her og nå...
MღM Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Lurer på det jeg også...husker ikke helt hva som er anbefalt, tok sol nå faktisk, tenkte ikke over det før jeg lå der! men var bare noen minutter, rett og slett fordi jeg trengte litt lys nå tar ikke jeg mye sol, men kan finne på det av og til når jeg er å trener...
Kafo - julibaby12 Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Spurte legen min i går og hun sa at det ikke skulle være farlig, men folk sier så forskjellig så blir så usikker. Turte aldri forrige svangerskap, men får se denne gangen
camosilla Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=347808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå