Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Har et gavekort jeg vant på 2500 kroner og tenkte og handle noen julepresanger der, men hva kan jeg gi min mor? Microbølgeovn vil hun ikke ha, ikke kaffemaskin heller og nytt strykejern kjøpte hun i fjor.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Stavmixer, kjøkkenvekt, rettetang, hårføner, krølltang, elektrisk tannbørste..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Hvor gammel er hun? Er personlig pleie-apparater noe for henne? Massasje, hårapparater eller hårfjerning? Om hun ikke har stavmixer er det helt perfekt å gi bort, det er ingen som tror de trenger en før de har hatt den i hus 1 uke. De litt dyrere modellene har med hakker og kremvisp osv, genialt produkt...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Nettbrett? Ny mobil? Digitalkamera?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 blender, hårføner glattetang/krølltang elektrisk tannbørste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå