Maizen Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Kan jeg få tidlig ul pågrunn av at jeg netopp har hatt en sa? Eller må jeg gjøre det privat? *føle seg veldig masete.. *
Lillababy Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Kjem an på legen. Nokon berre fnyser og seier at det er heilt normalt med sa, at det må ein forventa. Andre leger seier dei forstår bekymring og at det er ok med tidlig ultralyd for å beroliga mor. Min lege har henvist meg til gyn. Han har skrive at det gjeld utredning for ufrivilling barnløshet/ tidlig ultralyd ved evt. graviditet. Eg hadde ein ekkel og misvisande ma, med mykje styr, leger som var uenig omd et var liv, mykje smerte, hiemeabort som endte med ambulanse til sjukehus. Så eg trur eg har fått fordi dei var innblanda då det sto på som verst og fekk sett kor vondt eg hadde det. LEgen min er veldig snill. Men får du ikkje så kan du jo ta det privat. Då må du holda deg unna Volvatmedisinke senter på Nesstun viss du bur i dette distriktet. Der var dei ikkje flinke. Lykke til med graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå