Tussi skalblimamma <3 Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Og det var da ikke ille i DET HELE TATT!! Var kun lokalbedøvelsa som svei litt, men resten kjente jeg ikke en gang!! Deilig å være ferdig!=) 8 egg ble tatt ut, så da er det bare å vente på tlfon imorgen! Er så spent <3
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 så bra at d gjekk bra håper på det beste nå då
Gjest usababy Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Så godt det gikk så fint! Herlig å være ferdig...imorgen vil du antakelig kjenne deg litt mørbanka i magen, men det går over. :-) Lykke til med innsett!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde også uttak i dag, fikk ut 9 egg. håper vertfall noen av de befrukter seg bra:)
Silja81 Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Krysser fingrene for dere . Har dere tenkt å sykemelde dere etter innsett eller hvordan fungerer det. Er det greit å jobbe som vanlig? Orker man jobbe som vanlig?
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2011 For min del har jeg ingen fast jobb for øyeblikket (denne barnløsheten setter livet mitt på vent... ), er kun vikar! Men de spurte meg idag om jeg trengte sykemld, så det er vel anbefalt.. Iallefatt etter uttaket! Etter innsett skal man vel prøve å leve mest mulig som vanlig, så det er jeg litt usikker på?
Gjest usababy Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Jeg er nå glad jeg ikke skulle på jobb dagen etter, selv om du egentlig kan det. Er hjemmeværende, så det var ingen problemstilling for meg. Tror du kan få sykemelding for de tre dagene dersom du er i jobb, uten at jeg er sikker.
<3håp<3 Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har tidliger fått 4 dager s.m. Fra uttdagsdageb tom dagen etter innsett. Jeg har brukt å få ut mange egg og d har merkes på en liten kropp. Tok ut 18egg den ETA gen - noe som visst r mange Ønsker deg masse lykke t
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå