Mummy79 Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Hvor mye sover deres bebisser på 9 mdn på dagen? Her sover poden rundt 3,5 timer fordelt på 2 lurer, i det siste har han vært vanskeligere å legge på kvelden, la seg kl. 2000 tidligere, nå kaver han rundt i senga til kl. er 21-2200, altfor sent. Sover hele natten. Bør jeg kutte på daglurene?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Ca 2,5 timer tilsammen. Funker best med legging når han tar nr 2 i 14-tiden (30 min ca). Har noen sene kvelder her og!
kanskjeminime Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Veldig variabelt, alt fra 1,5 time til ca 3 timer fordelt på to lurer. Snuppa tar stort sett kvelden mellom 1830-1930 litt avhengig av når hun våknet fra siste luren og aktivitetsnivået. Men om hun får sove til etter 17 så klarer hun ikke sovne før etter 20 selv om hun da blir overtrøtt. Men sove hele natten det gjør hun ikke ennå, småvåkner og skal ha litt vann/smokk flere ganger i løpet av kvelden og natten. Håper det går over snart, men tror det har blitt en litt dårlig vane og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å snu på det. Hun er forresten 10 mnd i slutten av neste uke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå