Gå til innhold

Termin om 12 dager men nesten ingen kynnere - normalt ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin om 14 dager og har ikke en eneste kynner.. har forøvrig ikke vondt en eneste plass hehe så tipper jeg går til termin og litt til hihi:)

Skrevet

Akkurat det same her. Har hatt det værre de to andre gangene. - ser at du også er tredjegangsfødende - kanskje har vi lite kynnere pga. livmoren ikke trenger å tøye seg så mye - vært der før liksom :-)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Virker som om det varierer litt fra svangerskap til svangerskap, det har det ihvertfall gjort her.

I mitt første svangerskap kjente jeg ikke noe som helst til kynnere. Hadde ks seks dager før termin, og aldri en eneste kynner... som jeg merket. Men i dette svangerskapet har jeg hatt kraftige kynnere helt fra omkring uke 19-20. Så nå vet jeg hvordan det føles også.. hehe;)

Skrevet

Har 9 dager til termin og veldig lite kynnere.. Begynt å miste litt håpet på å føde før termin.. Noen som har født før termin og har hatt lite kynnere og lite tegn på at fødselen nærmer seg?? Kjenner bare litt nedpress og mensverk i magen og korsrygg..har jo så lyst å ha henne her før jul :)

Skrevet

Ved første fødsel kjente jeg ikke noen kynnere i det hele tatt! Dette er nr to og jeg har en del, spesielt etter at jeg har anstrengt meg litt ekstra. Tror det varierer veldig fra svangerskap til svangerskap. Hvis du generelt føler deg i form så lytt til kroppen. Som regel har den rett.

Skrevet

Ikke alle som får dette i like stor grad, og mange har de uten smerter.

Hadde ingen kynnere første gangen. Har bittelitt denne gangen, men ikke vonde. Bare magen som blir steinhard hvis jeg har anstrengt meg. Har 18 dager igjen

Skrevet

Jeg har ni dager igjen, og har omtrent ingen kynnere eller mensverk. Har hatt endel kynnere i svangerskapet, men det har vært etter jobb o.l

Har også hatt endel modning tidligere, men nå virker det som om det er helt rolig der "nede".

Venter bare på at ting skal starte, slik at lillegull kommer FØR julaften, slik at mor kan få plass til deilig julemat:)

Skrevet

Jeg har ni dager igjen, og har omtrent ingen kynnere eller mensverk. Har hatt endel kynnere i svangerskapet, men det har vært etter jobb o.l

Har også hatt endel modning tidligere, men nå virker det som om det er helt rolig der "nede".

Venter bare på at ting skal starte, slik at lillegull kommer FØR julaften, slik at mor kan få plass til deilig julemat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...