2 Prinser + 1 i vente Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Er 35 uker på vei og sliter med vanvittige smerter i "musa", eller i beinet der nede. Ikke skambeinet men det lenger ned. Verker, svir og presser. Hva kan det være? Modning??
Magehus Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Samme her. Jeg er bare 29 uker, men har hatt vondt i underlivet en stund allerede. Mest vondt i skambeinet, men "sprer seg" ved mye aktivitet f.eks. Ah! 35 uker på vei. Så spennende. Nå er jo babyen her snart Syns det er så langt frem i tid for min del Lykke til videre!
strikkedilla Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Det kan godt hende at det kan være modning. Men jeg synes det kanskje høres mer ut som smerter fra bekkenløsning? Sluk du beskriver det høres det ut som de samme smertene som jeg får når jeg har vært litt for aktiv en dag og da slår bekkenløsningen til...
År og dag Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 For meg høres dette ut som bekkenløsning. Jeg har bare litt plager fra bekkenet, og når det kommer er det slik som du beskriver. Kommer gjerne når jeg har holdt samme stilling over lengre tid, eller når jeg har gått og stått for lenge.
2 Prinser + 1 i vente Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2011 takk for svar, dere ) har hatt bekkenløsning i flere mnd allerede, men da har det helst vært vondt i korsryggen og venstre hofta... dette er mer intense smerter. men mye mulig det bare er en sterkere grad av bekkenløsning... kjennes som noe drar beina fra hverandre...VONDT! sukk... godt det ikke er så veldig lenge igjen )
kleika Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 det lyder som bekkenløsning ja med nr 1 hadde jeg kun problemer i korsryggen og stråling ned i beina,med nr 2 hadde jeg vont der i skambeinet foran og ledbåndene,denne gangen er det v rre føles det innimellom som om noen har prøvd å rive beina mine fra hverandre og splitte meg har så vondt forneden og stikkinger op i skjeden så er nokk bare bekkenløsningen der har utviklet seg
mangolin™ღ♂ Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Har det selv, kommer i bølger. Har hatt det ei stund og ar nå 6 dager til ul terminen, 2 til mensterminen så det trenger ikke bety at noe skjer snart altså. Det er bekkenet som avgir lynene - babyen presser mer nedover og det kjenner vi som sånne smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå