Suretær Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Har noen erfaringer herfra? Følte oss så vel tilpass etter konsultasjonen, men idag da jeg ringte fikk jeg en merkelig behandling. Virket som om sekretæren var helt fjern, og ikke visste noenting. Og det var ikke språkproblemer, jeg bor i DK og snakker godt dansk. Andre som har erfaringer herfra? Gjerne gode og dårlige... Vurderer å bytte klinikk etter idag faktisk. Skal igang i januar.
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Hei ) Jeg har hatt 7 forsøk på CFC og er nå i gang med mitt 8. Jeg fikk en sønn på mitt 3 forsøk, var kjempefornøyd med klinikken og valgte derfor å reise hit igjen ved søskenforsøk. I dag har jeg blandede følelser ovenfor klinikken. De har bestandig vært effektive, noe min mann og jeg har satt pris på, men de har ekspandert kraftig og klarer nå ikke å følge opp. Legene er dyktige, men ingen fast følger deg opp lenger. Dette må du derfor ta tak i selv. Og passe på at du får riktig medisin og dose som avtalt. Sekretærene som besvarer telefonene kan ikke eller får ikke svare på noe. Det er det helsesøstrene som gjør og de er dyktige. Ellers må du be om å få snakke med en lege. Jeg tror nok at jeg blir hos CFC tross ovenstående. Lykke til med forsøket!
A+C? Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Hei La Luna, jeg har noen års erfaring med CFC og opplever at det blir verre og verre der nede. De har nok fagkunnslapen inne, men de har så mye å gjøre at det ofte går på høgg og belegg. Slik det er nå bør du kunne mye om egen kropp, medisiner og IVF-prosedyrer rett og slett fordi du må dobbelsjekke alt. Jeg har opplevd å få beskjed om at jeg må på UL samme dag seint fredag ettermiddag (takk gud for at jeg bor i en by og har en snill gyn). Jeg har fått skjemaer med medisinregimer der det er oppført andre medisiner enn dem jeg har fått resept på og så videre. Kunne listet opp mer. Min klare anbefaling er å IKKE bruke dem. Om du leser bakover i trådene her på assistert eller på donor egg/sæd vil du finne mange "gamle travere" som advarer mot dem. Lykke til med valget og forsøket ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå