Gå til innhold

Jeg vil føde!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det tirsdag 13. desember.

Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -3 dager (0 uker) til termin lørdag 10. desember 2011....

Synes det er tid for å føde nå. Førstemann kom to dager etter termin. Idag er jeg tre dager over og det skjer ikke noe enda!

Jeg trenger fødestøv! Gleder meg så innmari til å få møte babyen at det er vanskelig å vente!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også føde...Og jeg er i uke 39....så jeg får vel unne deg å komme først i "køen", selv om det sitter langt inne.

Klem

Skrevet

Og etter deg i køen HI vil jeg stå. Termin den 15., og nå kjenner jeg at jeg ønsker å få det overstått.

Skrevet

Takk jenter!

Sex har ikke funket. Heller ikke kanel. Og ikke treningsøkt på 1 time. Så idag har jeg ligget rett ut på sofaen og bare kost meg. Utrolig hvor utålmodig jeg har blitt de siste dagene. Håper dere føder snart også. *tenke positivt*

Skrevet

Jeg er også veldig utålmodig nå! Har strengt tatt ikke termin før 30. desember, men det er det ingen som tror på! Har vært til flere ul fordi vi tror terminen er feil. Alle ekstra ul viser at hun er ferdig allerede og vi trodde hun kom til å komme ila første uka av desember. Føler liksom at jeg er litt på overtid allerede! Har masse sammentrekninger både seint og tidlig, men hittils har de ikke ført til fødsel!

Jeg vil bli ferdig med å være gravid! Nå vil jeg holde baby i armene mine!!

Skrevet

Jeg også:) Er seks dager igjen til termin her. Føler meg som ei bolle og har fått masse vann i kroppen usj.. Har prøvd alt av råd, men ingen fødsel her nei. Magen er kjempestooor, så håper det skjer noe snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...