Gå til innhold

en positiv historie.

Anbefalte innlegg

det er mulig, selv om det ser mørkt ut..

vi var slitere i 3 år før vi var inne til undersøkelse og fikk det bekreftet.. her må det andre midler til!

da vi startet med behandlingen vår,(ivf) endte vi med et brukbart egg i første omgang. vi fikk beskjed om at mulighetene våre var veldlig små, (under 20 %), men dette lille underet klorte seg fast, og er idag verdens nydeligste lille prinsesse.

ett år etter hun kom til verden var vi klare til å starte på nytt, da vi ikke viste hvor lang tid det ville ta denne gangen. -men jaggu. første forsøk denne gangen også, og nurket holder seg fast! jeg er nå 16+5, og alt ser bra ut foreløbig..

så dere slitere der ute, ikke gi opp! sender dere mange gode tanker, og ønsker lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143873001-en-positiv-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt at det lyktes for dere så raskt! Kan jeg spørre om hva som var grunnen til at dere fikk beskjed om at mulighetene deres var veldig små? Jeg har fått samme beskjed siden min AMH er under 1. Har egentlig ikke store forhåpninger, men skal iallefall prøve ett forsøk å se har vi fått beskjed om.

jeg husker ikke årsaken til små muligheter. føles så utrolig lenge siden, og har glemt veldig mye av tiden frem til vi fikk det bekreftet at jeg var gravid.

masse masse lykke til med forsøket ditt. håper dere er like heldige som oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...