Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, er ny her inne og kikker derfor litt forsiktig inn å sier hei hei:)

Vi skal etter mange års prøving endelig få IVF behandling da ved Medicus i Trondheim. Vi har vært fulgt opp av St.Olavs, men da vi har klart å bli gravide mange ganger på egenhånd, har de ikke kunnet hjelpe oss, noe som er helt uforståelig da jeg har mistet hver eneste gang, har tilsammen 9 tap, hvor jeg har gått så lenge som til uke 15....

Uansett, så langt er vi sjeleglade for at vi gikk privat, det er virkelig er noe helt annet, noe som er trist da vi har holdt på siden 2008.

Vi skal i gang med stimmulering fra ca 4. januar. Har Pcos så det er litt usikkert når TR kommer, men sånn ca da.

Er det andre her inne som starter opp i januar?

Ellers må dere ha en fortreffelig dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hopeandfaith!

Ledsen att höra att du har mistet så många gånger. Håller tummarna att det skall gå bättre nästa gång. Jag och min sambo har försökt bli gravida i snart 3 års tid men ännu inte lyckats. Vi har gjort två misslyckade inseminasjoner och går nu över på ivf. Vi kommer ha vårt första offentliga ivf försök på rikshospitalet efter nyår. Räknar med att jag kommer starta på spray ca den 5 Januari och så blir det egguttak i februari uke 6. Så vi ligger ju ganska likt tidsmässigt med oppstart av stimmulering! :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...