ULV Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Kan graviditet slå ut på en eggløsningtest av de billigtestene? Skulle teste meg og hadde ikke gravid tester.
Lillababy Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Dei har eins ensitivitet på 40 ca, medan g tester har 25. Dei slår ut på graviditet ja. LH og hcg er vleidg like hormon. Eggl slår ikkje ut på g tester, men graviditet slår ut på eggl tester. Lykke til
ULV Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2011 Tror jeg fant det ut: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm Må ut å kjøpe en gravid test tror jeg for å være sikker!
ULV Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2011 Hei ,ja. Blir bare litt forvirret av alle de testene:). Jeg har testet positivt 2 ganger på el tester. Kjøpte en digital som sa ikke gravid. Usikker på når jeg forventer mensen, enten fred, lørd eller søn. Er det da tidlig med digital?? Ikke vant til de digitale. Har kjøpt en ny med streker, prøve i morgen eller vente et par dager?
snuppo Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 ta å vent noen dager. prøv fredag å teste. krysser fingrene for deg
ULV Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2011 Takk. Var å trente i dag. Kom hjem og brunt slim. Tenkte ja der kommer mensen men nei.
Kafo - julibaby12 Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Fikk to "ikke gravid" av digital CB når jeg var gravid. Samme dag tok jeg digital ukesindikator fra CB og den var positiv. Tror den vanlig digital er minst sensetiv, hvertfall i mitt tilfelle
snuppo Skrevet 19. desember 2011 #10 Skrevet 19. desember 2011 Det var synd,men gjør deg klar for en ny pp. jeg teller allerede dager til midten av januar, så jeg må vente en periode, men da skal gull egga våre sitte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå