Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg tenkt på deg i flere dager og har hatt nedtelling til den 14. desember.

Så utrolig leit og frustrerende at det ikke gikk denne gangen - heller :(

Har du noen flere på frys?

Ønsker deg alt godt!!!!

big hug

Ånei, så trist, Rugekassa. Skjønner godt at du (dere) er både lei og trist, det tar på å holde på så lenge, og noen ganger føles det som om det er helt forgjeves, at det ikke kommer til å gå. Men det vil det, selvsagt, det er bare synd det skal ta så forbanna lang tid.

Klem til deg.

Nei da, jeg gir ikke opp. Kan ikke det, for da blir det iallefall ingen baby. Men det hadde vært fint å lykkes snart, for antall forsøk med stort og smått begynner å bli mange. Jeg har som regel en dag eller to i kjelleren før jeg får stabla meg på beina igjen, og det blir sånn denne gangen også, men det er bare så slitsomt før man kommer seg opp igjen.

Har ikke flere på frys, jente_80. Av 4 fryseegg var det 1 egg som overlevde opptining. Et veldig bra et, men det hjelper jo lite når det ikke vil slå seg ned hos meg.

Starter opp igjen i januar, så får vi håpe på bedre hell og lykke da.

Takk for klemmer og gode ord:-)

Annonse

Nei så leit Rugekassa. Jeg håpte virkelig det var din tur denne gangen.

Det er ihvertfall godt å lese at du forbereder deg for en ny runde. Så lenge vi prøver er det håp. <3 Nå må du lade opp til jul og nyte den fullt ut. Så er du klar for ny runde når den tid kommer.

Bamseklem. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...