Fgf februar 12 Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Noen som har gode sovetips? Legger jeg meg på ryggen får jeg vondt, legger jeg meg på siden sparker lillegutt vettet av meg uansett hvilken side, jeg blir sprø. Ligger i timevis og vrir og vender før jeg til slutt helt utmattet sovner i 4-5 tiden. Er i uke 32 så har jo en del uker igjen, flere som blir holdt våken og sover dårlig? Beklager sytet e jo glad for å kjenne liv, men blir litt i overkant mye av og til;s
farmen Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Har d på samme måte oh håpte at noen hadde svart deg.. Hehe. I tillegg har vi masse gravemaskiner utenfor soveromsvinduet, så får ikke sove lengre om morningen heller..
kleika Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 hehe kjenner meg så absolut igjen, jeg kan ikke sove uansett hvor træt jeg er vender og dreier meg,så kan jeg ikke finne en go stilling,så er hun turbotroll eller halsbrann eller hjertebanken. Jeg er sykemeldt så for heldigvis sovet ut innimellom til langt ut på dagen,men da jeg også vågner av det mindste og har 2 barn allerede har jeg mange dage hvor jeg føler jeg går runt som en zombie. syns også jeg blir fort træt om dagen selv når jeg har fått sovet,mitt søvnmønster er gått helt kaos, men det er vel bare å vænne seg til det ;-)
mflette Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 jeg sover kansje en time tilsammen hver natt,og er nå fullstendig utslitt!!! er i uke 37. jeg skal ta imovane sovetabletter i natt, så får vi se om det kan hjelpe. spurte lege på sykehuset om dette, og det gjorde ingenting å ta dette innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå