Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Vi har to skjønne jenter og vil så gjerne ha et barn til. Mannen min er 35 år og jeg er 36 år. Nå har vi prøvd å bli gravide i hele høst,brukt eggløsningstester og jobbet hardt og iherdig.... Så kommer mensen like forbasket hver mnd. Syklusene er laaaaange nå,38 dager denne gangen,noen ganger 42 dager. Lurer på om jeg skal invistere i CB fertilitetsmonitor nå,men syns den er litt vel dyr? Er det noen som er i samme situasjon som meg? Vet jeg har eggløsning hver syklus. Kan pergotime være aktuelt? Må man til gynekolog for å få dette eller er det noe fastlegen kan ordne..... Er lei av å bli skuffet hver eneste mnd og jeg er redd jeg snart er for gammel til å få barn med mine uregelmessige og lange sykluser:(
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Ville heller investert i akupunktur (hos en som spesialiserer seg på infertilitet) for å korte ned syklus. Kortet ned min fra 35 til 29 dager. Ikke gravid enda (etter 2 mnd) men satser på at den sitter snart:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Jeg gikk også alternativt. Fikk homoatimedisiner og fotsone i kombinasjon, vips GRAVID en syklus etterpå!!!
Måne66 *gravid* Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Siden dere har prøvd så iherdig i et halvt års tid så ville jeg bestilt time hos fastlegen og fått henvisnign til gynekolog (alternativt dra rett til privat gynekolog). Da kan dere få tatt de prøvene som trengs for å rimelig raskt finne ut om det er noe som ikke er som det burde være eller om dere bare trenger litt hjelp (f.eks. pergotime) eller tålmodighet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå