babymaby Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Jeg regner nesten med at jeg har mistet/hatt en kjemisk graviditet: mensen kom som vanlig og virket normal - men to dager etter jeg trodde jeg var ferdig, begynte jeg å blø igjen - friskt, rødt blod. Da blødninger har vært typisk for mine tidligere svangerskap bestemte jeg meg for å teste: og i går hadde jeg to svakt positive tester - i dag var testen fremdeles positiv, men verken sterkere eller svakere. Det hadde vært fantastisk om jeg virkelig var gravid, men jeg blør ennå, så jeg regner med at det har gått galt. Ut fra sist gang vi hadde sex, burde testen vært klart positiv nå, var det liv laga. Noen som har opplevd det samme? Noen halmstrå jeg kan klamre meg til?
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har opplevd det samme som deg, og endte med å ta en digital test. Den viste dessverre "Ikke gravid", så da var det nok kjemisk. Tror jeg ville ventet et par dager til med å ta test, og hvis den fremdeles er veldig svak, ville jeg enten kontaktet lege for å ta en HCG-måling eller tatt en digital test. Krysser fingrene for at du er gravid!
babymaby Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2011 Takk for svar. Var nok en kjemisk, ja. Tok en test i morges, fremdeles svakt positiv - men kjøpte en digital test etter jobb. Tok den nettopp - ikke gravid :-(. Jaja - da kan jeg i det minste spise spekemat i jula!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå