G05+2spirer2012 Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Jeg trenger et par råd... Han jeg er sammen med oppfører seg som en unge! Vi har vært sammen en stund og hans høyeste ønske var barn. Vel,nå som jeg er gravid viser han ingen tegn til interesse for hverken meg,det at jeg er gravid eller det som venter. Han kommer hjem mellom halv 2 og 4 på nettene,sier ikke fra hvor han er eller når han kommer,og dette begynner å bli veldig frustrerende. Jeg har prøvd å snakke med han om dette opp til flere ganger,men virker ikke som han vil forstå.. Jeg for min del begynner å bli lei denne oppførselen! Det setter meg i en veldig stressende situasjon,som igjen går utover form,humør og i det hele tatt! Så er det noen det ute med tanker om hvaler bør gjøre?
kaklemor Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Helt ærlig? Han er ute så langt utpå natt og forteller deg ikke hvor han er(!!??) så hvordan skal d bli når du kanskje må føde kl 01:00 og han ikke er hjemme før senere...? Sett krav til han! Ser du har en unge som er født i -05 , hvordan tror du han oppfatter ting? Om det ikke blir bedre asap; så hadde jeg sagt hadet bra til han. Klarer fint å ta ungene selv uten en ekstra stor unge... Lykke til:)
G05+2spirer2012 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2011 Jeg snakket med han idag,det hele endte med at jeg gjor det slutt..som du sa..med 2 barn trenger jeg ikke en stor i tillegg! Det rare er at jeg føler meg fri,at en bør er løftet bort og jeg nå kan konsentrere meg om å nyte tiden foran meg! Tusen takk for ærlig svar:)
blåmeis:) Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Lykke til videre! Nyt graviditeten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå