Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Det høres kjent ut, men akkurat nå står det helt stille.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 http://www.ridestore.no/frameworkbasic/listproductbrands.aspx?b=dc&gclid=CNTGzY63_awCFYlZmAodGni1Tg
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Klesmerke. Som eksempel: http://boardshop.no/Merker/Dc?gclid=CKOvyIy3_awCFWZXmAodLDPOTQ
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Men er ikke dette å få kjøpt i noen vanlig butikk? Har ikke tid til å bestille over nett. HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Bl a Sesion i Bergen har dette(nærheten av Kløverhuset), men der er flere Let litt på nett, så finner du nok butikkene
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 De klærne er svinedyre! Jeg kjenner også noen tenåringer som ønsker seg dette. Pleier å kjøpe det på Norwegian Outlet i Vestby, til fullpris er det helt uaktuelt å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Takk for hjelpen, sparte meg mye tid nå. Hadde satset på dette som julegaven, men en t-skjorte til nesten 500,- kjøper ikke jeg. da får jeg finne på noe annet. HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men du kan se på butikker som sessions eller swag om de har noe på tilbud Om han ønsker seg DC-klær og du ikke ønsker å kjøpe dette, så bør du finne noe annet enn klær. Men om dette er innen prisklassen du har tenkt å kjøpe for, syns jeg ærlig talt du kan kjøpe det om fet er det han ønsker seg. Har en søster som bruker mye dc og lignende merker (volcom, ride, etnies, burton, etc. ) og denne klesstilen er en del av hennes identitet, og der ikke opp til meg og prøve å forandre på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå