Rime Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Har tatt billigstrimler siden søndag som har vist svake streker, men nå for en halv time siden tok jeg en clear blue og resultatet kom nesten med en gang, kraftig, sterk blått kryss, JAAA, jeg er endelig gravid, etter to års prøving og etter en ma juni i fjor! No tør jeg tro det og juble, er såååå utrolig glad, trenger ingen andre julegaver i år, dette er verdens beste! ) Det kribler i heile meg, hehehe! God jul jenter og masse baby julestøv deres vei!!
Lillababy Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 <3 G R A T U L E R E R <3 så fantastisk, dette er ditt, dette kan du nyta, no er drømmen i oppfyllelse, så fantastisk, endeleg!!!
førskolelæreren Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 GRATULERER SÅ MASSE TIL DEG! :-) ØNSKER DEG LYKKE TIL, OGSÅ FÅR DU SENDE OSS ANDRE LITT AV BABYSTØVET DITT! JULEKLEM FRA MEG
snartfampå5 Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Gratulerer så mye!!! Dette blir nok en helt fantastisk jul!
Rime Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2011 Takk for det jenter, jo dette blir en fantastisk jul, hehehe!!!! Sender masse babystøv i julegave!
MinTurSn@rt? Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer så masse med en liten spire ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå