Cath-84 Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Jeg blir satt igang i morgen, er det noen som har erfaring med det? De sa på sykehuset at det mest sansynlig blir med stikkpiller med hormoner i kjeden, men hva kan jeg forvente?
Adrian og lille Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Hei =) Jeg fikk stikkpillere når jeg gikk gravid med førsten ,fikk dem på dagen og om natta begynnte jeg å få rier. Gutte bassen kom til verden kl 17.00 dagen etter og har bare positiv erfaring med det =)
desemberbarn-11- Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 hei... har ikke noe erfaring selv, men ska selv bli satt i gang på onsdag... fant ei side om igangsetting på nettet som ga litt svar på mine spørsmål ihvertfall.. http://mammanett.no/graviditet/overtid/igangsetting_av_foedsel lykke til i morgen!
Tyren78-09+12 Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Jeg ble igangsatt med førstemann i 09. (Vannet gikk 2 døgn før, uten at jeg fikk rier). Fikk tabletter kl 13 og kl 19..ungen kom ut kl 0100. Jeg syns det var fryktelig fordi riene kom så tett og kraftig at jeg ikke fikk igjen pusten mellom hver rie..de var dritvonde og jeg trodde ikke det gikk an å ha så vondt.. Men han kom da ut til slutt, og tablettene var jo effektive til gangs på meg. Men håper det skjer på naturlig måte neste gang. Riene startet forresten ganske så kjapt etter tablett nr 2. Dette var nå MIN erfaring da..
Ica Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Ble satt i gang med forste mann, fikk vagetorier to ganger og laa med masrier ei hel natt ogsaa paa kvelden kl 20,00 neste dag gikk vannet og fodselen var i gang. Helt ok erfaring med igangsetting.
Cath-84 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2011 Godt å høre litt erfaringer =) Dette er min nr 2, (men første som blir satt igang) og legen på sykehuset sa at det var vanlig at det kan gå fort. Håper bare det blir en ok erfaring =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå