Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. desember kom min lille prins til verden.Han var 55 cm og 4575g, så han var i godt hold;-) Fødselen gikk kjempefort, tok 5 timer fra det startet til det var over.Jeg var førstegangsfødende. Var vondt da det stod på, men hadde faktisk forventet meg mer smerte. Jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle ha noe medisinsk smertelindring, dette klarte jeg å overholde-sååå stolt! Det værste med hele fødselen var da hodet stod i åpningen og jeg måtte vente på neste ri-au au au... Men det som er så utrolig og sant, er at når babyen er ute-så forsvinner ALL smerte. En ubeskrivelig deilig følelse.

Nå nyter jeg tiden hjemme, ammingen er veletablert og prinsen virker å være fornøyd. Fantastisk følelse å bli mamma! Ønsker alle dere som går og venter på fødselen masse lykke til og så håper jeg at dere får en like fin opplevelse som meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grautulerer med gutten og med en vellykket fødsel!!!

Skrevet

Ååå så heldig :)

Gratulerer så mye!!

det var godt å lese en føds.historie der det ikke står om klipping og sying :P

jeg er og førstegangsfødende, så gru- gleder meg mye, gruer med mest om jeg skal bli revet :) hehe jg håper på en fin fødsel jeg :)

kos deg mye

Skrevet

Gratulere :))

Så koselig lesning med alle som har en fin opplevelse med det å føde barnet sitt.

Skrevet

Så fint og lese, Gratulerer

Kan jeg få spørre hvilke str i klær han måtte ha? Er så usikker på om gutter pleier og passe i str 50.

Håper dere koser dere masse.

Skrevet

Gratulerer så mye, her venter vi i spenning - nattesøvnen er dårlig og kynnerne er mange - 7 dager igjen til termin :)

Skrevet

Takk for gratulasjoner.-)

Jeg bruker bare joha ull på han og da går det mest i str 50, men har også brukt str 56. Merker at 56 blir litt for stort i bukser med fot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...