skautrollet m/surprise Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Den 15. november fikk jeg satt inn et fryseembryo og ble gravid <3 Er 6+1 i dag. I uka som var hadde jeg en blødning på tirsdag og enda en nå på lørdag. Ble ganske urolig kan du si og fikk komme inn på ul i dag. Der fant vi et lite hjerte som banket og slo så godt det kunne!!!!! Jippi!! Dette er 7. gangen jeg er gravid så nå er det bare å krysse fingrene for at det går bra! Graviditet nr.5 endte i verdens besteste sønn så jeg vet det er mulig <3 Lykke til alle dere som er i gang med regime, venter på å teste eller har fått positiv test! Dette skal gå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest usababy Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Såå godt å høre! Det er betryggende å høre at det kan resultere i graviditet selv om en har noe blødning. Lykke til videre :-)
Suretær Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde to store blødninger i min graviditet, Fyllte toalettet, så det var MYE blod. Men reultatet ble en liten krabat, så det behøver ikke være enden på det når man blør.
blåmeis:) Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer! Så godt at hjertet banket, da er det bare å krysse fingrene og prøve å få tida til å gå :-) Lykke til!
skautrollet m/surprise Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2011 Blææææ... leser til eksamen i Ex.Phil i morgen. Egentlig går tiden alt for fort siden jeg har vært så ukonsentrert de siste dagene... Men likevel går tiden alt for sakte fram til 12 uker!!!! :-)))) Blir godt å bli ferdig i morgen, da er det pepperkakebaking og andre juleforberedelser. Og ikke minst SØVN... Kommer noen dråper blod fremdeles men gyn så at det lå litt blod i bunnen på livmoren som kom til å komme ut i løpet av et par dager så det er helt greit. Fikk også beskjed om at så lenge jeg fortsatte å være kvalm og kjenne spenning i puppa så var alt ok. Kvalm er jeg i hvert fall! :-))) Tusen takk for lykkeønskninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå