Gå til innhold

Må bare fortelle!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 15. november fikk jeg satt inn et fryseembryo og ble gravid <3 Er 6+1 i dag.

I uka som var hadde jeg en blødning på tirsdag og enda en nå på lørdag. Ble ganske urolig kan du si og fikk komme inn på ul i dag. Der fant vi et lite hjerte som banket og slo så godt det kunne!!!!! Jippi!!

Dette er 7. gangen jeg er gravid så nå er det bare å krysse fingrene for at det går bra! Graviditet nr.5 endte i verdens besteste sønn så jeg vet det er mulig <3

Lykke til alle dere som er i gang med regime, venter på å teste eller har fått positiv test! Dette skal gå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå godt å høre!

Det er betryggende å høre at det kan resultere i graviditet selv om en har noe blødning.

Lykke til videre :-)

Skrevet

Jeg hadde to store blødninger i min graviditet, Fyllte toalettet, så det var MYE blod. Men reultatet ble en liten krabat, så det behøver ikke være enden på det når man blør.

Skrevet

Gratulerer! Så godt at hjertet banket, da er det bare å krysse fingrene og prøve å få tida til å gå :-) Lykke til!

Skrevet

Blææææ... leser til eksamen i Ex.Phil i morgen. Egentlig går tiden alt for fort siden jeg har vært så ukonsentrert de siste dagene... Men likevel går tiden alt for sakte fram til 12 uker!!!! :-)))) Blir godt å bli ferdig i morgen, da er det pepperkakebaking og andre juleforberedelser. Og ikke minst SØVN...

Kommer noen dråper blod fremdeles men gyn så at det lå litt blod i bunnen på livmoren som kom til å komme ut i løpet av et par dager så det er helt greit. Fikk også beskjed om at så lenge jeg fortsatte å være kvalm og kjenne spenning i puppa så var alt ok. Kvalm er jeg i hvert fall! :-)))

Tusen takk for lykkeønskninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...