Gå til innhold

Halsbrann uten like!!!!!

Anbefalte innlegg

Har sånn halsbrann for dagen at jeg holder på å bli gal

Noen ganger er det så ille at jeg må kaste opp.. Er idag 22 fullgåtte uker så det begynner å bli litt størrelse på babyn min:-)

Har prøvd gavison, helper ikke i det hele tatt. Tar litt fløte og det hjelper i 5 min så er det like ikke som før. Samme med lovehearts.

Flere som har det sånn?? Værst om natta når jeg skal sove..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143870799-halsbrann-uten-like/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette hørtes veldig kjent ut :/ Er i uke 26 nå og det har plaget meg i 5-6 uker, med litt varierende styrke. Men hos meg hjelper det heldigvis med to tabletter med Gavison hvis det skulle bli for ille.

Prøver selvsagt å forebygge så mye som mulig med kostholdet og ved ikke å spise så mye tett på før sengetid (ikke alltid så lett da ;) ). For meg fungerer det best å unngå sterk mat gjennom hele dagen og melk til kvelds. Men noen ganger blir det skikkelig ille likevel når jeg legger meg, mistenker en viss liten krabat i å sparke rett oppi magesekken og da er det fint lite å gjøre enn å hente et glass vann for å skylle ned magesyren når det kommer og å stable opp med puter. Blir vel å sove sittende til slutt ;)

Håper du finner en ordning som gjør det litt bedre - men jeg håper jo selv at det kan gi seg en gang!

Gjest Prinsesse x 2

Ja det er til å bli gal av! Forrige gang hadde jeg det gjennom hele svangerskapet omtrent. Eneste som hjalp på meg var yoghurt. Lå å spiste det hver natt, hehe.

Kjenner det så smått har begynt å komme nå (uke12).

Håper jeg slipper unna denne gang! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...