Gå til innhold

Gravid med nr 2! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA! :-) Jeg er i samme båt, Alt skjer mye fortere denne gangen..

Større pupper, og tydelig kul allerede, begynt med noen mammabukser også, og det gjorde jeg ikke før rundt uke 19-20 sist :P Merker jeg er mer avslappet denne gangen, bekymrer meg ikke for så mye, og nyter graviditeten, selv om jeg er kjempe kvalm og ikke mye matlyst :) Heldigvis har jeg sluppet unna den grusomme hodepinen jeg hadde sist svangerskap de første 3mnd (bank i bordet)

Er 8+6

Gratulerer med graviditeten forresten :-)

Gjest LillyBelle65

Samme her også. Puppene vokser, og jeg synes jeg har fått helt sykt store pupper, samme med magen. Forrige svangerskap begynte magen å komme først rundt 5-6mnd, nå ser det ut som at jeg allerede er 4-5mnd på vei eller noe rundt der. Har termin i juli/august.

Selv om puppene og magen vokser fort, så synes jeg ukene går saaakte! :)

Jeg var mer avslappet forrige gang, men det var vell sikkert fordi jeg var så ung (16år) så jeg er mer bekymret nå, og tenker mer på hva som kan gå galt..

Er 9+1 idag, og kan ikke vente til jeg kan gå over til den "sikre fasen" :) var på UL i uke 8 og så ett bankende hjerte, så det hjalp litt på redselen for ting som kan gå galt :)

Annonse

Hihi, godt og høre at vi er flere da :P

Ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei og jeg er bare i uke 9! :P

Så vi måtte fortelle det til nærmeste familie i helgen da det allerede begynte og bli ganske tydelig mage. Orket ikke og gjemme den vekk i store klær og holde den inne mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...