Gå til innhold

jeg kommer inn hit og blir her <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer! :) Deg husker jeg jo :D (litt hvertfall!)

Koselig å se noen kjente inne her med meg :D ENDELIG! :D

Har du noe symptomer da, eller? :) Er vel rundt en 4-5 uker du da?

Hadde ikm forrige mandag jeg, og i følge eggløsningsdatoen (ja, ingen tvil når det var!) så er jeg 5+0 i dag :)

Håper jeg kan følge deg heeele veien til sensommeren! :D

Gratulerer igjen!!!

Tusen takk :-) Ja er mellom 4-5 uker :-)

Har bare super ømme pupper og griner litt lett. Stikker nedi der he he men ikke noe annet.

Du da??

Ja disse spirene våres skal holde seg inne i 9mnd <3

Nå får vi bare nyte denne tiden :-) :-)

Da fant jeg denne tråden igjen.. Haha... Herlighet, jeg er så surrete at halvparten kunne vært mer enn nok! :P

Jeg ble sykemeldt i dag jeg da...er så trøtt og sliten at mannen kjefta meg til legen i dag.. Hadde ikke lyst, men kjenner jo at timene strekker ikke til når jeg jobber :-/ Har mistet fullstendig matlysta, p.g.a. trøttheten og at jeg er så sliten, pluss noen saftige muskelknuter oppover rygg og nakke, så....mannen ser visst bedre enn meg om dagene, ja.

Så da føler man seg i alle fall som rugekasse! :)

Håper alt er bra med deg, fremdeles!! <3 Og den bitte, bitte lille :)

• 2 uker senere...

gjør som mannen sier, ta vare på kroppen din å lytt til den :) hehe greit å passe på,eller blir det 9 lange mnd :P

trøtt som en dupp hehe å små kvalm :) hjelper å ta bitte litt mat,men har jaggu gått opp 3 kg :S så her blir det trening fremover :P

skal på ul den 4.1 å håper det er noe der hehe tror det er da det kommer til å gå opp for meg :)

Har gått opp en 2-3 kg jeg og du!! Hehe..men skylder minst én av den på den treige magen....haha! Noe må det være godt for?

Kunne også tenkt meg en tidlig ul, i grunn.. Skal til legen i morgen for første kontroll (som egentlig er litt tidlig, men...) og diskutere evt. videre sykemelding..kanskje han har et apparat tilgjengelig. Sliter litt om dagene altså..skal innrømme det. Er fryktelig sliten, og det går kraftig utover humør og nattesøvn :-/ Men men. Alt for den lille <3 Er i alle fall ikke i tvil om at jeg er gravid, for å si det sånn :P

Håper dere fikk en kjempefin nyttårsfeiring og en suveren start på det nye året! :D Men den starten blir kanskje enda bedre etter timen den 4'de, tenker jeg ;) Hihi..

Annonse

ja,det skjønner jeg :) tror det kommer til å gå mere opp for enn når en ser den lille reka :) :) er ganske heldig som får hyppig oppfølging ettersom jeg har en tarmsykdom å går under risikosvangerskap.ellers hadde jeg bestilt meg tidlig ul :)

ta å kjenn på kroppen å gjør det som den signaliserer til deg, de fleste sier at det går over i uke 12,så får håpe på at det gjelder for deg å :) :)

ja nyttårsaften var koselig og alkohol fritt hehe. Sengen var etterlengtet allerede etter kl.22 :P

håper dere hadde en knall dag å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...