Love88 Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Nå har jeg hatt rier siden kl 03:00 i natt, og er fortsatt mellom 6-9 minutter mellom dem:( ringte inn på sykehuset, men de sa at det var liten vits å komme før det var maks 5 minutter mellom:( huff.... håper det øker på utover kvelden... irriterende å vite at de kommer da og da, så får ikke sovet mer enn 3 min før neste begynner igjen... Måtte bare klage litt:)
Mamma til 3 <3 Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Lov å klage:) Håpe det tar seg opp da og at du har babyen din i armene snart:)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Ta deg en tur ut og ga litt, kanskje det tar seg opp da Lykke til
Love88 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2011 Ja, får prøve det muligens... men er så vondt når det står på, så er usikker på hvor langt jeg kommer meg:) Leser her at man blir satt i gang hvis man har rier uten vannavgang i mer enn 1 døgn.. noen som kjenner til det? http://www.oslo-universitetssykehus.no/pasient/behandlinger/Sider/igangsettelse%20av%20f%C3%B8dsel.aspx?blankMaster=true
Suss@ med 3 gutter Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Teknisk sett vist du har ier så er du jo igang, men de tar nok kanskje vannet så ting går litt fortere? Men syntes du skal ta en tur på føden å sjekke ståa jeg!! Greit å vite hvor langt i fødselen mn er kommet lykk til, snart har du babien din her!!:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Er vist vannet går og du ikke får rier etter ett døgn du blir satt igang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå