Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har nå vært tilbake på jobb i over en mnd, barnet er over 9 mnd og hjemme med pappaen. Jeg ammer ca. to ganger pr. døgn og pumper meg 1-2 ganger, men ikke på jobb. Jeg har inntil to timer ammefri hver dag, de tar jeg i begynnelsen og slutten av arbeidsdagen. Jeg har mye melk og kan sikkert fortsette lenge, men begynner å bli litt redd for hva folk vil si. Ingen har sagt noe negativt ennå, men merker at jeg ikke liker å si til hvem som helst at jeg ammer enda. Har vel hørt kommentarer om at det ikke er nødvendig, men det var da snakk om å amme i 2-3 år. Jeg kan amme om jeg ikke får ektra ammefri, men det kommer godt med, jeg bruker faktisk en del tid på amming og pumping ennå, minst 2 timer pr. døgn. Har et eldre barn også som jeg ammet i over et år. Jeg har jo faktisk bare fulgt de offisielle anbefalingene, men føler meg litt unormal. Er det andre som føler på dette? Hvor lenge syns dere det er ok å søke om ammefri fra jobben? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143870371-ammefri-fra-jobben-n%C3%A5r-barnet-er-stort-over-9-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå