Gå til innhold

Spm om festeblødning/mens..trenger litt hjelp (postet på bli gravid også)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, lurte på om jeg kanskje kunne fått noen innspill her, var dårlig med respons på andre forumet så jeg prøver meg hos dere...har folk noen erfaringer med dette?. Forklarer det sånn:

Siste mens var 13-15 nov, altså 3 dgr (normal mens lengde 5dgr). hadde el ca 31 okt. Jeg ventet mens nå på lørdag. Altså 10.des, men den er ennå ikke kommet..jeg pleier å ha veldig pungtlige menstrasjonssykluser a 27 dgr.. Min mann er på utenlanstjeneste og var hjemme rundt el i okt siden ikke vært hjemme...

Det jeg lurer på nå er hva dette kan bety. hvorfor får jeg ikke mens nå og kan den menstrasjonen jeg hadde sist gang ha vært festeblødn eller noe? Kan vel legge til at rett før forgje mens var jeg utrolig kvalm den dagen. Tok en test rett etter avsluttet mens som var neg, ikke tatt siden...Noen som vet litt om blødning selvom man er gravid?

Nå skal det sies at jeg ikke har noe forhåpninger, og har heller ikke ofret denne perioden en tanke da min mann er borte uansett..slo meg samme dag på kvelden at mensen ikke var kommet (pleier å komme i 12-13 tiden...)

Håper noen kan hjelpe meg:):)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...